ЗАПОВІДІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
- Посміхайся.
- Будь прикладом для учнів.
- Бережи довір'я дітей. Виявляй до них щирий інтерес.
- Не розкривай дитячих таємниць.
- Не дивись на учня зверху вниз, поважай особистість кожного вихованця, його гідність.
- Давай дитині відчути свою значимість і роби це щиро.
- Добре знай можливості кожного учня. Доручай йому справи на прин-ципах природовідповідності.
- Будь хорошим слухачем. Спонукай дітей (батьків) розповідати про себе.
- Умій вислухати дитину до кінця. У разі конфліктів не ображайся на дитину.
- Створюй ситуацію успіху для кожного зі своїх вихованців. Не порівнюй одного учня з іншим.
- Знайди в кожному вихованці якусь перчинку і розвивай її.
- Помічай навіть маленький успіх кожної дитини і хвали її за це. Якомога більше вимогливості до учня і більше поваги до нього.
- Умій керувати своїми почуттями. Дотримуйся педагогічної етики. Будь толерантним. Умій побачити і оцінити ситуацію очима дітей. Будь справедливим. Принцип керування «кого хочу — милую, кого хочу — караю» — не твій принцип.
- Будь тактовним і делікатним. Вказуй на неправоту в ситуації, а не недоліки в характері.
- Цілеспрямовано вибудовуй свої взаємини з дітьми. Успіх справи залежить від спільних дій вихователя та вихованця.
- Особистим прикладом виховуй повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, працелюбності, стриманості, доброти та інших доброчиностей.
- Своїм прикладом виховуй повагу до батьків, жінки, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України, країн, які відрізняються від нашої держави за соціальним устроєм.
- Готуй учнів до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами.
- Виховуй правову культуру учнів, поважай їх права.
- Виховуй в учнів прагнення до самовдосконалення.
- Захищай дітей від будь-яких форм фізичного та психічного насилля.
- Своєю працею, педагогічною діяльністю розвивай ініціативу та творчі здібності дітей.
- Уважно обмірковуй рішення, що приймаються щодо учнів, аби не допустити помилки.
- Будь вимогливим до учнів, набувай стійкого професійного авторитету.
- Будь впевненим у собі, у правильності своєї поведінки в тих чи інших випадках.
- Виконуй свої обіцянки.
- Поважай та розвивай традиції школи.
- Будь вдячним за допомогу.
- Будь вимогливим не лише до учнів, але й до себе.
- Оберігай чистоту душевних поривань учнів.
- Будь доброзичливим до людей, учнів, колег.
- Пам'ятай, що не має й не може бути абстрактного учня. Виховуй колектив так, щоб діти не відчували самотності.
- Вчи своїх вихованців виховувати самих себе.
- Постійно підвищуй свою педагогічну майстерність. Систематично знайомся з педагогічними інноваціями і впроваджуй їх у життя.
- Сприяй вихованню в учнів громадської гідності, залучай їх до суспільного життя.
- Сприяй розвитку в учнів захоплення навчанням та працею. Вчи учнів не боятися труднощів, а долати їх.
- Вчителем повинна працювати людина, що відчуває покликання до цієї діяльності.
- Розвивай здатність мислити, розмовляти, діяти, щоб врешті-решт учень міг знайти своє місце в цьому світі, самореалізуватися.
- На батьківські збори. Вплив батьків на формування характеру дитини, або чому яблуко від яблуні недалеко падає.
- На батьківські збори. Запобігання проявам жорстокості.
- Дещо про роликові ковзани.
- Захоплення плацдарму, успішна адаптація.
- Здоров'язберігаючі технології у школі
- Один в дома
- Особовий склад.Оцініть свою дитину
- Правила безпеки поводження з електроприладами.
- Правила безпеки при поводженні з газом.
- Правила безпечної поведінки з незнайомими людьми.
- Правила безпечної поведінки з тваринами.
- Правила поведінки на воді.
- Правила поведінки на льоду.
- Правила поведінки при пожежі.
- Резерви здоров'я.
- "Сміхові" вправи в системі здоров'язберігаючих технологій.
- Спілкування через Інтернет.
- Тилове забезпечення: останнє літо перед школою.Основне - здоров'я.
- Чому діти такі агресивні.
- Що треба знати про безпеку руху на велосипелі та мопеді.
- Що потрібно для успішного навчання.
- Плакати обов'язки громадянина
- "Друг - це другий я" - виховна година