Понеділок, 06.05.2024, 01:14Ви увійшли як Гость Група "Гости"RSS
Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Міні-чат
300
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Класному керівнику


ЗАПОВІДІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
  •     Посміхайся.   
  •     Будь прикладом для учнів.
  •     Бережи довір'я дітей. Виявляй до них щирий інтерес.   
  •     Не розкривай дитячих таємниць.   
  •     Не дивись на учня зверху вниз, поважай особистість кожного вихованця, його гідність.
  •     Давай дитині відчути свою значимість і роби це щиро.
  •     Добре знай можливості кожного учня. Доручай йому справи на прин-ципах природовідповідності.
  •     Будь хорошим слухачем. Спонукай дітей (батьків) розповідати про себе.
  •     Умій вислухати дитину до кінця. У разі конфліктів не ображайся на дитину.
  •     Створюй ситуацію успіху для кожного зі своїх вихованців. Не порівнюй одного учня з іншим.
  •     Знайди в кожному вихованці якусь перчинку і розвивай її.
  •     Помічай навіть маленький успіх кожної дитини і хвали її за це.      Якомога більше вимогливості до учня і більше поваги до нього. 
  •     Умій керувати своїми почуттями. Дотримуйся педагогічної етики. Будь толерантним. Умій побачити і оцінити ситуацію очима дітей. Будь справедливим. Принцип керування «кого хочу — милую, кого хочу — караю» — не твій принцип.
  •     Будь тактовним і делікатним. Вказуй на неправоту в ситуації, а не недоліки в характері.
  •     Цілеспрямовано вибудовуй свої взаємини з дітьми. Успіх справи залежить від спільних дій вихователя та вихованця.
  •     Особистим прикладом виховуй повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, працелюбності, стриманості, доброти та інших доброчиностей.
  •     Своїм прикладом виховуй повагу до батьків, жінки, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України, країн, які відрізняються від нашої держави за соціальним устроєм.
  •     Готуй учнів до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами.
  •     Виховуй правову культуру учнів, поважай їх права.
  •     Виховуй в учнів прагнення до самовдосконалення.
  •     Захищай дітей від будь-яких форм фізичного та психічного насилля.
  •     Своєю працею, педагогічною діяльністю розвивай ініціативу та творчі здібності дітей.
  •     Уважно обмірковуй рішення, що приймаються щодо учнів, аби не допустити помилки.
  •     Будь вимогливим до учнів, набувай стійкого професійного авторитету.
  •     Будь впевненим у собі, у правильності своєї поведінки в тих чи інших випадках.
  •     Виконуй свої обіцянки.
  •     Поважай та розвивай традиції школи.
  •     Будь вдячним за допомогу.
  •     Будь вимогливим не лише до учнів, але й до себе.
  •     Оберігай чистоту душевних поривань учнів.
  •     Будь доброзичливим до людей, учнів, колег.
  •     Пам'ятай, що не має й не може бути абстрактного учня. Виховуй колектив так, щоб діти не відчували самотності.
  •     Вчи своїх вихованців виховувати самих себе.
  •     Постійно підвищуй свою педагогічну майстерність. Систематично знайомся з педагогічними інноваціями і впроваджуй їх у життя.
  •     Сприяй вихованню в учнів громадської гідності, залучай їх до суспільного життя.
  •    Сприяй розвитку в учнів захоплення навчанням та працею. Вчи учнів не боятися труднощів, а долати їх.
  •     Вчителем повинна працювати людина, що відчуває покликання до цієї діяльності.
  •     Розвивай здатність мислити, розмовляти, діяти, щоб врешті-решт учень міг знайти своє місце в цьому світі, самореалізуватися.
Розробки вчителів закладу, які можуть стати у нагоді класним керівникам:
  1. На  батьківські  збори. Вплив батьків на формування характеру дитини, або чому яблуко від яблуні недалеко падає.
  2. На  батьківські  збори. Запобігання проявам жорстокості.
  3. Дещо про роликові ковзани.
  4. Захоплення плацдарму, успішна адаптація.
  5. Здоров'язберігаючі технології у школі
  6. Один в дома
  7. Особовий склад.Оцініть свою дитину
  8. Правила безпеки поводження з електроприладами.
  9. Правила безпеки при поводженні з газом.
  10. Правила безпечної поведінки з незнайомими людьми.
  11. Правила безпечної поведінки з тваринами.
  12. Правила поведінки на воді.
  13. Правила поведінки на льоду.
  14. Правила поведінки при пожежі.
  15. Резерви здоров'я.
  16. "Сміхові" вправи в системі здоров'язберігаючих технологій.
  17. Спілкування через Інтернет.
  18. Тилове забезпечення: останнє літо перед школою.Основне - здоров'я.
  19. Чому діти такі агресивні.
  20. Що треба знати про безпеку руху на велосипелі та мопеді.
  21. Що потрібно для успішного навчання.
  22. Плакати обов'язки громадянина
  23. "Друг - це другий я" - виховна година

Слайд-шоу
                                                                                                                        
Форма входу
Пошук
Архів записів
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
  Друзі сайту
Корисні посилання
logo  mon  testonline  профорієнтація  hoippo